Права споживачів

  
Сообщений: 186
Гарантія на товар, обмін або повернення товару. Захист своїх прав у сфері послуг. Дистанційні послуги та торгівля. Якість товарів і ін.
Сообщений: 11
Вот из юр форума на сайте:

Придбав у магазині електрочайник з річною гарантією. Після декількох місяців експлуатації він вийшов з ладу і мені довелося віднести його назад в цей же магазин на гарантійний ремонт. Чайник прийняли без проблем і запевнили що відправлять в СЦ і приблизно через пару тижнів зможу забрати. Минуло вже два місяці, але товар не повертають і приблизно коли повернуть вони й самі не знають. Чи існують терміни таких ремонтів? Справа в тому що через пару місяців закінчується його гарантія.
Сообщений: 6
тот же ответ:
При виконанні гарантійного ремонту гарантійний строк
збільшується на час перебування продукції в ремонті.
Зазначений час обчислюється від дня, коли споживач звернувся
з вимогою про усунення недоліків.
При пред'явленні споживачем вимоги про безоплатне усунення
недоліків товару вони повинні бути усунуті протягом чотирнадцяти
днів з дати його пред'явлення або за згодою сторін в інший строк.
Сообщений: 2
Если сервисный центр вынес решение, что товар не подлежит ремонту и сломался по вине производителя и покупатель с этим решением придет в магазин чтобы обменять товар или забрать деньги. имеют ли право продавцы требовать у данного покупателя документы удостоверяющие личность, их копии для замены товара или достаточно чека и решения сервисного центра?
Сообщений: 7
Михей,  абсолютно достаточно чека и решения сервисного центра! Вы ведь когда покупали товар, так не предоставляли же никаких документов!? Да и вообще для этого существует ЗУ "Об информации" и ЗУ "О защите персональных даных" !
Сообщений: 2
В конце ноября приобрел билеты в ж-д кассе г. Алушты по направлению Симферополь - Могилев на 07.12.2012(2 билета), при покупке билетов несколько раз уточнял нужны ли какие-то документы на ребенка, т.к. собиралась ехать с 7 -ми месячным ребенком. Мне четко ответила девушка, что никаких документов не требуется. При посадке в поезд у нас с женой проводник потребовала проездной документ на ребенка, которого у нас не оказалось. В итоге мы естественно никуда не поехали, планы сорваны, в деньгах потеряли при сдаче билетов. Подскажите, пожалуйста, могу ли я рассчитывать на компенсацию хотя бы суммы потерянной на билетах, не говоря уже про моральный ущерб. обязан ли кассир ж/д кассы предоставлять информацию о пересечении границы?
Сообщений: 3
О Порядке обслуживания граждан железнодорожным транспортом

http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/252-97-п

думаю там разберетесь.
Сообщений: 2
РЕБЯТА ПОДСКАЖИТЕ КАК БЫТЬ Я КУПИЛ В ЭЛЬДОРАДО ПЛАНШЕТ А ОН НЕ ВИДИТ СИМ КАРТУ Я ЕГО ОТНЁС НЕ ДРУГОЙ ДЕНЬ ОНИ ОФОРМИЛИ ОБМЕН   НО НОВЫЙ ТАК И НЕ ДАЛИ И ТАК УЖЕ 2 НЕДЕЛИ МОЗГИ ПАРЯТ МОЛ НЕТ В НАЛИЧИИ
Сообщений: 4
Санёк,
Закон України  "Про захист прав споживачів"
Витяг: Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості

1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.

Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.

{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010}

Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
ВИСНОВОК:  Якщо ви не повідомили продавцю, що вашу сім карту планшет не бачить, ви можете сміло спиратися на цю статтю. Інше, якщо ви повідомили про наявні недоліки, це вже інша справа.
Сообщений: 4
Ситуація наступна: Боргів за газ немаю. Але й газу також немає.

Цікавився у односельчан скільки коштує зняття пломб - мені одні відповіли 600 грн, інші кажуть 800 грн.

Але мені три разм безкоштовно знімали пломбу (газовщики то перекривають газ, то знову відновлюють газопостачання). Ну у мене з ними давня історія....

Питання Де прописана ціна на зняття пломби?

Зрозуміло що газовщики спеціально мені нарахують якомога більшу суму (і витрати на бензин, і зп співробітників, та іще якусь фігню придумать).
---
І ще питаннячко: Чи прийме суд позовну заяву про визнання дій відповідача неправомірними та протипрвними у звязку з тим що мені при відновленні газопостачання не було видано\надано жодних документів що підтверджують факт відновлення співробітниками відповідача газопостачання мого житла?

Еще есть 2246 ( http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2246-99-п/ ), але і там про зняття пломб нічого не сказано.
Сообщений: 3
Здравствуйте!Ситуация такая,я купила абонемент в фитнес-клуб.Через неделю пришлось ложиться в больницу.Пришла в клуб и сообщила об этом,но деньги мне не вернули.Сказали что деньги у них в обороте и я смогу прийти на занятия когда мне будет удобно.Потом я забеременела и пришла опять забирать свои деньги,но мне сказали то же самое.Следует учесть то что ни на одном занятии меня небыло а заплатила я 200 грн.ИМЕЮ ЛИ Я ПРАВО ТРЕБОВАТЬ НАЗАД СВОИ ДЕНЬГИ?
Сообщений: 5
Виктория, на протязі 14 днів після моменту покупки, після -через суд
Сообщений: 5
Роман, Опломбування має робитися уповноваженою на те особою відповідного органу. Я думаю вони повинні це безкоштовно робити. Якщо ж будуть вимагати гроші, питайте яким нор- прав.актом вони регулюються (де написано ціну за їх послуги) Самовільне зривання опломбування = адмін. правопорушення (103-1 КУпАП  до 5.нео. под мін. дох. гром. = 5*17=85 грн) .
Сообщений: 4
Дмитрий, та шо ж ви...???

питання про ЗНЯТТЯ пломби!
---
А у випадку самовільного відновленя газопостачання (зрив пломби, врізка до газопроводу) або підключення додаткових газових приладів ВІДРІЗАЮЬ ТРУБУ. В постанові написано 2246 від 9 гру 1999.
Сообщений: 5
Роман,   читайте уважніше зміст того що я вам писав))
В начало страницы 
|
Перейти на форум:
Быстрый ответ
Чтобы писать на форуме, зарегистрируйтесь или авторизуйтесь.